Henk Stellingwerf

Steun onze strijd:

Dagelijks strijden veel mensen tegen toenemende nierschade: patiënten, hun familie, nierdonoren, collectanten en donateurs, onderzoekers en artsen. Omdat het hun leven, of dat van een dierbare, ernstig en blijvend beïnvloedt. Omdat ze ervan dromen om genezing mogelijk te maken. Maar alleen kunnen ze die strijd niet winnen, dus ik vraag jouw hulp tijdens de collecte van de Nierstichting.

De Nierstichting zet alles op alles om nierschade te voorkomen, behandelen en genezen. Door mensen bewust te maken van risicofactoren zoals diabetes, een hoge bloeddruk of het eten van te veel zout. Door het mogelijk te maken schade in een eerder stadium op te sporen. En door onderzoeken en innovaties te financieren om het herstellen van nierschade en genezen van nierziekten mogelijk te maken. Steun mijn strijd tegen toenemende nierschade.

Tikkie

Donaties