Esther Nijbroek

Doneer nu
Steun onze strijd

Wist je dat in Nederland ruim 1,7 miljoen mensen nierschade hebben en dit aantal toeneemt? Nierschade is verraderlijk, want vaak wordt het pas ontdekt als het te laat is. Nierschade kan ons allemaal treffen en is onomkeerbaar. Daarom heb ik een online collectebus aangemaakt om de Nierstichting te steunen. Jouw donatie maakt écht een verschil. Het helpt om baanbrekend onderzoek te financieren en nierpatiënten te ondersteunen. Doneer en help mee om nierziekten te genezen.

Alvast hartelijk dank voor je steun!

Donaties 1
Totaal ingezameld € 2

Geef voor de strijd tegen toenemende nierschade

Help ook mee en doneer. Elke bijdrage telt.
Steun onze strijd

Alvast hartelijk dank voor je steun!

Donaties 1
Totaal ingezameld € 2